Rozhodli jste se založit si e-shop a stát se úspěšnými prodejci? Víte přesně, co chcete prodávat, máte kvalitní obchodní plán, zajištěné servery, systémy i dopravce, ale tržby stále nejsou takové, jaké jste si je představovali? Důvod může být prostý – vaše stránky jsou chudé na obsah a pro zákazníky nezajímavé.

Jak tedy stránku vyplnit smysluplnými řádky?

Prozraďte něco o produktu, který nabízíte

Nejjednodušší a nejsmysluplnější články, které by na jakémkoliv webu neměly chybět, jsou krátké a čtivé popisy toho, co nabízíte. K čemu ten daný produkt slouží? Jak jej může běžný člověk, případně vaše cílová skupina využít?

Odpovědi na podobné otázky na vašem e-shopu vlastně musí být! Čím jiným namotivovat potencionální zákazníky než dobrými důvody, k čemu právě váš produkt potřebují?

Poraďte, podle čeho si má zákazník vybrat

Ať nabízíte téměř jakýkoliv produkt, pravděpodobně ho prodáváte ve více variantách. Ať už nabízíte různé tvary, materiály, nebo barvy, návštěvník vašeho e-shopu by vždy měl jednoduše vědět, podle čeho si má vybrat.

Prodáváte jízdní kola? Vypište rozdíly mezi horskými a silničními. Neváhejte zajít do detailů a popište hlavní výhody jednotlivých velikostí kol. U výhod a nevýhod produktů nezapomínejte zdůraznit, pro koho je ten a onen druh výhodný a k čemu se například hodí různé barvy.

Nikdy se ale nesnažte prodat nejdražší nabízené zboží. Vaším cílem je oboustranná spokojenost – pro vás tržba, pro zákazníka kvalitně vybraný produkt pro individuální potřeby.

Přibližte historii vašeho produktu – jak vznikl, vyvíjel se, a jakým způsobem se stále využívá

U článků tohoto typu nejde pouze o marketing – texty tohoto druhu jsou na webech důležité k seznámení zákazníka se zbožím. Můžete sepsat celkovou historii produktu, stejně jako historii vaší značky.

V ideálním případě se pomocí takových článků zákazník může stát fanouškem – to vám zaručí stálého klienta.

Stálý klient/fanoušek bude:

    • Na webu rád a často – bude vyhledávat další obsah a dovzdělávat se
    • Aktivně nakupovat příslušenství, nebo jiné typy produktu, který již vlastní
    • Doporučovat kamarádům a známým váš e-shop

K tomu všemu se bude jednat o spokojeného zákazníka – i to by měl být váš záměr!

Vyplňte váš e-shop!

Všimli jste si, že v nákupních centrech bývají často zařízení, která se netýkají přímých tržeb? Dětská hřiště, lavičky, zimní zahrady a podobné? Všechny výše zmíněné slouží k jedinému důvodu – aby se vám v centrech líbilo, a rádi jste tam trávili čas.

Využijte podobných triků pomocí článků i na vašich e-shopech. Zařiďte si takový web, ke kterému se vaši zákazníci budou vracet rádi – jen tak dosáhnete oboustranné spokojenosti!


Jak bude reklama vypadat?
-
Chceš zde reklamu napořád jen za 77 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Podělte se o článek s ostatními