Tento článek je spíše než článek, taková anketa a zamyšlení se nad cenotvorbou a skutečnou hodnotou služeb. Vycházím z mé zkušenosti a nechci nijak stranit ani jedné z možností volby výběru dodavatele. Jistě, vše má své pro i proti, přesto je to docela úsměvné, a tak uvidíme i podle výsledků ankety, jak se dá ohodnotit podobná nebo téměř stejná práce.

Budu rád pokud se ankety zúčastníte nebo vyjádříte také důvody pro svou volbu v komentáři. 

Níže je několik vytvořených log, všechny krom jednoho stála asi 250 Kč.

Vytvoření jednoho stálo kolem 4.000 Kč, zajímalo by mně zda uhádnete, které to bylo? 

Odpověď bude zveřejněna přesně za týden. 

14.6.2017

Je na čase, abych zveřejnil výsledek tohoto malého testu. Nejprve bych, ale rozkryl pozadí tvorby těchto kousků. Logo, které skutečně stálo 4.000 Kč, bylo dodáno, na rozdíl od těch ostatních s logomanuálem. Bylo několikrát připomínkováno a nakonec vybráno několik variant.

I přesto, že mě výsledky této ankety, které se zúčastnilo cca 900 z vás, potěšily, tak se dobře ukázalo, že i levnější logo může uspět a být dobře použitelné. Proč to tak je? Důvod proč některá loga dostala podobný počet hlasů, je ten, že ač loga dělali grafici za dvě stovky, tak důvodem jejich ceny nemusí být jejich neodbornost, ale prostě se snaží někde získat reference. Druhá, a velmi důležitá věc je, že všechna loga měla jasné, konkrétní zadání. Zadavatel věděl co chce, a grafik se snažil tuto jeho představu graficky ztvárnit.

Přesto, výsledek je, že hlasující rozhodli správně, a to znamená, že tvůrce loga za 4.000 Kč, obhájil svou cenu oproti lacinějším kouskům.

Správná odpověď tedy, je eFrank.cz.

 

 

 

 

 

 

Total Votes : 926

Jak bude reklama vypadat?
-
Chceš zde reklamu napořád jen za 77 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Podělte se o článek s ostatními