Proč psát firemní blog?

Čas od času si každý podnikatel klade otázku jak má ovlivňovat klienty tak, aby nadále zůstávali jeho klienty. Jeden ze silných marketingových nástrojů je vlastní blog.

Otázka tedy zní: Mám psát blog a přinese mi to něco?

Vlastnit firemní stránku třeba na Facebooku a pravidelně na ni přispívat je určitě dobrá věc, jen to nesplňuje nesporné výhody blogu jako takového. Blog bude daleko podrobněji informovat o všem co vaši klienti budou potřebovat. Nebudete nijak omezeni délkou článků a hlavně nezapadnou v množství novinek na Facebooku.

Jaké jsou tedy výhody publikování článků na vlastním blogu?

Bezesporu je to výborný SEO nástroj. Blog samotný vám navýší návštěvnost hlavního webu. Daleko rozsáhleji se můžete rozepsat o vašich produktech a službách. V případě, že máte eshop není určitě vhodné opatřovat výrobky několika stránkovými rozbory toho co máte. Pomocí blogu představíte jak sebe tak všechny vaše myšlenky, které můžete napojovat na sociální sítě, jako je například: Facebook, Twitter, Linkedin, aj. Další výhodou je i to, že obsah máte plně pod kontrolou, nikdo vám jej nesmaže, nepozmění a bez problémů se k textu můžete kdykoli vracet. Blog si buduje cestu k čtenáři a vy máte možnost čtenáře permanentně ovlivňovat.
Firemní blog může být zajímavým prodejním kanálem, ačkoliv by primárně neměl fungovat jako prodejní kanál, ale jako kanál informativní. Je pak na vás, jakým způsobem dovedete bannery a odkazy přimět čtenáře k nákupu. Čtenář nikdy nesmí mít pocit nějakého nátlaku nebo dokonce manipulace. Dobře psaný blog, může být lepším marketingovým nástrojem než je třeba rozesílání newsletterů.

Kdy začnete vy?

Zajímá vás jak propagovat podnikání na internetu? Čtěte zde


Jak bude reklama vypadat?
-
Chceš zde reklamu napořád jen za 77 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Podělte se o článek s ostatními